Onsdag & Sol

Nu var det ett litet tag sedan jag skrev. Har haft fullt upp med att plugga till tentan, men i torsdags skrev vi den och det kändes faktiskt ganska så bra. Sen vet man ju aldrig vad resultatet blir men förhoppningsvis blev jag godkänd. Att vi skrivit vår första tenta firade vi på kvällen med fest, kändes välförtjänt.

Nu har vi slängts in i nästa kurs som verkar vara ungefär 100ggr jobbigare än den förra. Kursen är slut redan om 3 veckor men innan dess ska vi hinna med ett projektarbete, en tenta och en workshop där vi ska analysera och diskutera en uppsats. Vi har dessutom ganska långa dagar i skolan och går varje dag så det kommer bli tre intensiva veckor. Men det ska säkert gå bra. Idag skiner i alla fall solen i Malmö och det känns som att våren kan vara på väg på riktigt. Solens strålar gör så mycket, Jag känner mig genast lite gladare och lite piggare. Skönt om vintern äntligen kan vara över. Skulle dock inte förvåna mig och det kommer mera snö så vi får kanske vänta på våren lite till i alla fall.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0