Nytt inför våren och sommaren

Vi har fått några riktigt soliga och fina dagar i malmö denna veckan. Just nu är det ganska molnigt men det kanske vänder. Fredag dagen till ära och jag är ledig. Men ska snart upp till stan och möta några från klassen så ska vi skriva på vårt projektarbete så helt ledig är jag ju inte. 
 
Är sugen på att fixa till lite här hemma, behöver sänglampor i sovrummet, är sugen på en ny klädsel till soffan och lite färgglada kuddar. Just nu har vi en beige klädsel den är jätte fin men den blir så himla snabbt smutsig. Den fick en och annan fläck på nyår bland annat. Så nu är jag sugen på att köpa en grå klädsel till soffan, det är ju lite tåligare. Det är jätte bra med avtagbar klädsel så att man dels kan tvätta eller byta om man som jag har svårt att bestämma sig. 
Vill även ha en ny byrå i hallen med men det får nog vänta tills vi ska sätta in nya garderober och måla om. 
 
Kuddarna är finns på H&M home, de har fått in jätte mycket fint nu inför våren och sommaren de andra är från IKEA. Ska nog köpa mig en trisslott sen och hoppas på att den kan uppfylla mina drömmar.
 


Kommentarer
C

Jag vet! Det känns helt otroligt och overkligt! Men jag vann en veckas semester på ett all inclusive-hotell för två personer så då får Kevin följa med hihi!

Svar: Det är helt galet kul ju!! Stort grattis än en gång hihi :)
Claudia

2013-03-08 @ 15:54:36
URL: http://www.ciccela.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0