AFTERSKI & 20 ÅRSFEST

Hej! Helgen som varit blev grymt bra! Louise fyllde 20 och det firades med en Afterski fest. Snö, sol, jäger och musik, ja allt en afterki bör innehålle. De hade även anordnat en 4 kamp där man skulle spika ner tre spik, kasta pil och pricka mitten, slå yattzy och åka störtlopp med hjälp av wii. Allt på snabbast möjliga tid, tyvärr van jag inte någon gren men det var kul ändå. I söndags som var Lollos riktiga fördelsedag var vi alla ganska sega men jag och Rickie bjöd ut henne på middag och sen tittade vi på film. Jag sov dock största delen av filmen. 
 
Jag lekte kurra gömma med lilla Wilma
 
<3
 
 
Tack för en fasnastisk kväll, hoppas du hade lika roligt som vi andra ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0