Bästa starten

Hej, fredag idag helt underbart!
Vaknade imorse av ett sms där det stod att tenta resultatet nu låg uppe. Det var med blandade känslor jag öppnade sidan men slutade lyckligt. Fick godkänt på min första tenta nånsin och med god marginal. SÅ himla härligt!! 
Började sedan dagen med ett pas på gymmet med Kim riktigt härligt men kommer nog inte kunna röra mig imorgon. Efter det åt jag frukost med Alexandra på Melvins café riktigt gott och mysigt. Sen var jag tyvärr tvungen att gå hem och plugga har tenta om exakt en vecka. Känns inte alls bra just nu men får hoppas att det går bra.
 
 
Ikväll ska vi hem på middag hos Robin och Jessica ska bli jätte mysigt var ett tag sedan vi sågs nu.
 
PUSS & KRAM


Kommentarer
ebba

vinnarna utav veckans blogg finns nu länkade på min blogg , kika in och kolla om du var en av vinnarna :)

2013-03-17 @ 20:23:50
URL: http://eenilssonn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0