Drömmer om sommaren

Om ca en månad är det ett år sedan jag och mina fina vänner åkte till USA.Vi har många härliga minnen där ifrån och jag vill så gärna åka tillbaka. New York var helt underbart och har funderat ett tag på att åka dit i sommar. Vi var där i slutet på maj och redan då var det jätte varmt så jag är lite rädd för att det ska bli för varm i augusti.
Min nya dröm är att vi istället ska åka till Miami i sommar, det var dessutom ganska mycket billigare än New York eftersom där är så himla dyrt att bo där.
Vi åkte på en kryssning när vi var där och det hade jag absolut kunnat tänka mig att göra igen. Och tror faktiskt att det kommer bli ännu mysigare med min kärlek. Väldigt många kryssningar avgår ifrån just Miami och är inte super dyrt. Den kryssningen jag kollat på är på 7 dagar och man besöker då fyra olika ställen. Cozumel i Mexico, Belize, Mahogany bay och Grand cayman. Ser jätte fint ut på bilderna. Båten färdas under natten sen har man oftast en hel dag på varje ställe. 
 En veckas kryssning i caribien och sedan en veckas shopping, sol, bad och annat skoj i Miami. Hoppas verkligen att detta kan bli av hade varit så himla mysigt!!
 
 
Första bilden är ifån Bahamas när vi var där och de andra från Miami. Nu måste jag tyvärr tillbaka till verkligheten och mitt plugg...
 


Kommentarer
Emmy

låter helt underbart med en kryssning!!! blir också sugen när du visar bilder på fantastiska stränder :D

2013-03-03 @ 22:32:46
URL: http://EmmyHM.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0