Longe time no see

 
Hej! Nu var det jätte längesedan jag skrev något här men så blir det ibland. Sedan sist jag skrev så har i alla fall våren kommit till Malmö och det käns helt underbart. Igår var det till och med sommar värme ute. Dock jobbade jag men han njuta lite av värmen på eftermiddagen. Annars är det fullt upp i skolan, läser just nu jöken (juridisk översikts kurs) som blir det sista innan sommaren. Det är en väldigt intressant kurs men mycket att hålla koll på. Har ingen skola denna veckan men ska snart iväg och möta Towa så ska vi plugga lite. 
 
På lördag åker vi till Side i Turkiet för en veckas semester, ska bli så skönt med lite miljöombyte även om jag kommer vara tvungen att plugga så finns det ju sämre ställen att göra det på. Vi hoppas ju på en vecka med sol och värme men som väderprognosen ser ut just nu kommer vi få värme och regn hela veckan. Hoppas verkligen att det inte stämmer! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0