Hur tänkte ni där?

Konstaterade i söndags att det nog är dags för oss att skaffa en skrivare. Framförallt nu när jag går i skolan. Har hit in tills lånat Rickies föräldrars skrivare när vi behövt men känner att det är lite jobbigt att behöva åka hem där vart varannan dag för att skriva ut nu. Så i söndags åkte vi till Media Markt för att se om de hade något som verkade bra. Och visst hade dom det, hade räknat med att kanske få lägga 700-1000:- på en skrivare men dagen till ära hade de en från Canon som även har scanner för bara 299:- Billigt och bra för en fattig student. 
 
Imorgon ska vi ha semminarie så behövde skriva ut lite papper nu på kvällen. Packar upp min nya fina skrivare och inser att där inte finns med någon usb sladd så jag kan kopla in den till datorn. Det står visserligen på kartongen men i pyttelitet. Hur tänkte de där? Tycker att de kunde skrivit det lite större och tt personalen kunde informerat om att jag behöver köpa en sladd till för att den ska fungera. Som tur är har jag världens bästa kille som kör och skriver ut mina papper så att jag kan få vila (har åkt på en tråkig förkylning) och slipper missa Greys Anatomy
Detta blev lite gnälligt, men det är ju så tråkigt när saker och ting inte vill fungera.
 
Puss & Kram


Kommentarer
sanna hyvärinen

Hej! Jag har designat ett rum på Jotex hemsida i en liten tävling dem håller där! Eftersom jag älskar inredning och kvaliten på inredningen man har i sitt eget hem, så skulle jag bli jätte glad om du skulle vilja lägga en röst på mig! Det skulle göra min dag! KRAM

http://www.jotexkampanj.com/sv/itemShare.php?id=7966
WWW.SOCOSY.BLOGG.SE

Svar: Det såg fint ut du fick min röst, hoppas det går bra för dig :)
Claudia

2013-03-07 @ 17:57:26
URL: http://socosy.blogg.se/
LORISSA LOVEBOMB

Det är så himla jävligt! De försöker dra in på kostnader som de VET att vi konsumenter MÅSTE köpa till. Så himla irriterande, min fästman köpte ett Nintendo DS och vet du vad som inte följde med? Laddare. Så han kunde inte spela förrän han köpt en till sjukt överpris.

Svar: Det är så himla tråkigt när det blir så. Ska åka och köpa sladden som saknas idag, har en känsla att den antagligen kommer kosta lika mycket som skrivaren nästan.. Laddare ska ingå när man köper ett spel tycker jag!!
Claudia

2013-03-07 @ 22:45:11
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0