SPEL, VIN & IKEA

Nu är snart en helg till slut, tiden går SÅ fort. Haft en mysig helg och hunnit med mycket. I fredags kväll var vi ju hos Robin och Jessica på middag. De bjöd på fläskfilé, potatisgratäng och peppar sås, det var mycket gott. Robin överraskade med att ha bakat en kladdkaka till efterrätt, som verkligen var kladdig!!
Vi spenderade ett par timmar med att spela Monopol under kvällen, riktigt roligt, dock gick jag i konkurs först. Men vi hade en jätte mysig kväll tillsammans, pratade lite resor och andra drömmar.
 
I lördags pluggade jag först på förmiddagen och sen jobbade jag i några timmar. På kvällen åkte vi hem till Marie, åt pizza och drack vin med några av hennes arbetskamrater mycket trevligt. 
Idag har jag jobbat öppning till stängning efter det åkte och och Rickie till IKEA och mötte upp hans föräldrar. Blev först middag och sen shoppade vi loss på garderobsavdelningen. Imorgon kommer våra nya fina garderober hit. Ska bli så himla skönt med mer plats för alla kläder och skor. Får se om det kanske kommer upp under nästa helg, måste först riva de gamla. 
 
Köpte med oss lite kvällsfika hem ;)
 
Nu ska jag fortsätta plugga, tenta på fredag känns inte alls bra...


Kommentarer
ANNA

sv: ja VS är bra nice!! collaget gjorde jag på hemsidan Polyvore :D

2013-03-18 @ 00:34:39
URL: http://nattstad.se/annaaah


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0