H&M

Gick en liten sväng på stan efter att vi skrivit på vårt arbete. H&M har 10% rabatt för klubbmedlemmar så gick in en sväng där.Hittade en vit stickad tröja med nitar på som fick bli min. Jag skulle verkligen behöva en vårjacka, har min bruna skinnjacka men hade velat ha en jacka i tyg med. Hittade en fin mörk blå inne på Zara som påminner lite om en rid jacka men det fanns bara en kvar i storlek xs och den blev lite liten. Den fanns i svart men den var inte lika fin. Men de skulle eventuellt få in fler i nästa vecka så håller tummarna. Tycker det är jätte svårt att hitta snygga jackor.
 
Mycket nöjd med min nya tröja :)
 
 
 


Kommentarer
elin stridh

ha en fin lördag!

2013-03-09 @ 11:44:56
URL: http://elincecilia.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0