Nordic Blossom

Min andra semestervecka som spenderas hemma har blivit en liten fixar vecka. Vi har en del saker som är lite halvfärdiga här hemma som vi tar tag i nu när vi har tid. Det är en och annan hylla och gardinstång som ska upp. Vi ska även förhoppningsvis imorgon åka till IKEA och köpa en sänggavel till sovrummet och ett sko-skåp till hallen.

Har funderat på att göra en fondvägg i sovrummet och idag tror jag vi hittade den perfekta tapeten. Var ute efter något som går mot det blåa hållet då allt annat i vårt sovrum är vitt. Vill ha något mönster men inte för mycket konstigheter som jag tycker att det är på många. 

Denna med fåglar tycker jag är super fin, det blir troligvis denna. Den är från serien Nordic blossom.

 
 
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0