Slapp onsdag

Sitter just nu i soffan och tittar på Harry Potter och försöker komma fram till vad jag ska göra idag. Är ledig från skolan denna veckan bortsätt från imorgon då vi har en redovisning. I måndags jobbade jag på Burlöv, det var jätte roligt att vara tillbaka där och alla extra pengar behövs. Igår tvättade jag på dagen och träffade Emy en liten stund på kvällen. Idag borde jag lägga in tvätten i garderoberna men det känns så omotiverat när jag vet att vi ska montera ihop de nya snart. Så får se om den flyger in av sig själv eller om den får stå kvar i påsarna nån dag till. Enligt mig finns det inget tråkigare än att vika och lägga in tvätt. 
 
Men ikväll ska jag äta middag med Alexandra på Vapiano och sen ska vi titta på Il divo på arenan. Aldrig hört talas om dem fram tills igår när hon frågade om jag ville med men lyssnat på dem på youtube nu och de verkar bra. En grupp killar som sjunger riktigt vackert så det blir nog bra. 
 
 
Nu ska jag försöka komma på vad jag kan göra idag så jag inte ruttnar i soffan, även om det är väldigt skönt att sitta här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0