ASICS

När jag gick på stan i fredags gick jag in om stadium för att titta på ett par nya träningsskor. Har mina Nike free som jag köpte i usa, dom är fantastiskt sköna men inte så bra att springa i utan mer en gym/pass sko. Nu springer jag inte speciellt ofta (typ aldrig) men jag vill komma igång nu till våren. Vill uppleva det som folk som gillar att springa gör. 
Har tidigare alltid haft nike skor när jag tränat men testade nu två olika från Asics. Det var grymt sköna båda två, behöver en sko som är lite extra uppbyggd i hålfoten vilket dessa är. Gick nyss in på stadiums hemsida och såg att man får 20% rabatt om man beställer för över 800. Så nu funderar jag på om jag ska lägga en beställning eller inte, tänkte egentligen vänta lite..
 
Provat asics?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0