Rhodos

Det var ett bra tag sedan jag skrev här senast men har inte haft någon lust. Har njutit av sommare och att vara ledig från skolan. Har i och för sig jobbat hela sommaren men det fram tills förra veckan då jag började min semester. Första semester veckan spenderades på Rhodos, jag och Rickie hälsade på Louise som varit där sedan slutet på maj och jobbat. Det var så kul att träffa henne igen. Vi har haft en underbar vecka med sol, bad, massvis av god mat och lite fest =)
 
En av dagarna lånade vi en bil och körde en liten bit utanför Rohodos stad till Calithea och badade på Oasis beach. Kan verkligen rekomendera det om man är på Rhodos. Det är ingen strand i den bemärkelsen utan det hela är uppbyggt på en massa klippor. Ett väldigt mysigt ställe då solstolarna är lite mer utspridda jämfört med den vanliga stranden. Vattnet är alldeles klart och grönt. Finns klippor på botten med men väldigt långt ner. Dock vissa man kan stå på mitt ute i havet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0