Tatoo

Hej!
Har varit sugen på att tatuera mig ett tag, men inte kunnat bestämma mig för vad jag ska tatuera in, den kommer ju trots allt sitta kvar resten av livet. Men när jag var i USA så kom jag på vad det skulle bli för något, tanken bara kom från ingen stans och när jag funderat på det några veckor så kändes det helt rätt att göra det när vi var i New York!
 
 
När vi var på semester i Prag när jag var liten fick jag denna nyckel av en vän som var med oss. Han var ett par år äldre än mig och jag tyckte han var hur cool som helst. För 10 årsedan gick han tyvärr bort. Men har hela tiden sparat på nycklen. Nu mera bär jag alltid med mig hans nyckel på min vänstra sida. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0