Nike Free

Började min lediga måndag med en liten löprunda, och trots att jag varit förkyld hela förra veckan gick det ändå förvånansvärt bra. kändes inte alls så tungt som jag trodde att det skulle göra.
 
Springer bara 2km och känner nu att det känns bra, är nöjd med att springa den distansen på 9min. Men nu är det tid för att öka längden på mina rundor. Nästa mål är att springa 4km utan att det känns som att jag ska dö efter 3. Efter att jag varit ute och sprungit tränade jag lite mage och rygg. Det är på tiden att jag börjar träna fram mina muskler igen. Känner min extremt otränad, vilket inte alls känns särskillt bra när jag största delen av mitt liv varit väldigt vältränad och muskulös. Nä ändring på det, längtar till hösten, då blir det träning på isen igen. Ska bli grymt kul!
 
Ska även i september springa Iform loppet på 5km, med tjejerna från jobb. Hejja Hejja!
 
Idag tränade jag i mina Nike Free, världens skönaste sko, inte optimal att springa i eftersom den inte är speciellt uppbyggd med gu så skön den är! Jag köpte mina i USA och jag älskar dem! betalade $100 är aningen dyrare här hemma men lätt värt det!
 
 
 


Kommentarer
F A N C Y

Vilken underbar färg på skorna!! :D

2012-07-23 @ 14:21:25
URL: http://fanzo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0