I was made for you

Spenderade min lördsag på jobb, när jag kom hem somnade jag till lite framför tvn och när jag vaknade bjöds det på tacos. Helt underbart. Anton och henke var här och vi hade en riktigt lugn och skön lördagskväll med film och en massa gott (som ingen orkade äta eftersom vi tryckt i oss för mycket tacos.)
 
Jag fick äran att välja första filmen och mitt självklara val var The Lucky one, jag tycker den är så bra och Zac Efron är inte helt fel att vila ögonen på i denna filmen. Till min STORA förvåning tyckte även killarna att filmen var bra. Eller så är de bara så fina vänner som säger det för att göra mig glad.
 
 
Vi såg även American Reunion, hade inte sett den innan men gu så rolig den var. Hade en toppen mysig lördagskväll med mina fina vänner :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0