Biom

Godmorgon!

Jag går och står väldligt mycket om dagarna eftersom jag jobbar i butik (din sko) vi har dessutom stengolv så det är ju inte det bästa underlaget. Sen att jag nu under sommaren jobbar i platta sandaler eller ballerina skor har gjort att jag fått himla ont i fötterna.

Så igår gick jag in på Ecco och köpte mig ett par Biom skor dem är fantastiskt sköna och är uppbyggda så att man samtidigt tränar musklerna i fötterna. Så nu har jag ett par riktigt bra och sköna skor som jag kan ta på mig när det börjar kännas lite i fötterna. Det sägs ju att det är bra att byta skor under dagen.





Det är den vita skon jag har,den är lite lättare att matcha än den lila. Skorna kostar kostar 1199, ordinarie pris men är nu på REA och kostar 699 sen lite personal rabatt på det. Är nöjd med mitt inköp.

Nej nu måste jag göra mig iordning sen köra till jobb!


Kommentarer
alexandra

möjligtvis att jag köpte den på hm ;) haha

2011-07-21 @ 11:31:31
URL: http://kiisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0