Rosa? Blått?

Hej! Har haft en jätte skön ledig dag, frukost med vänner sen en sväng på stan! Så här är det, den 10 september ska min kusin gifta sig! Ska bli så himla roligt nu är ju saken bara den att jag måste hitta den perfekta klänningen. Inte för ljus och inte för kort inte för lång ja ni fattar! framför allt inte för ljus eller kort. Har under eftermiddagen tittat runt på Nelly och hittat ett par som jag tycker är fina.





Den rosa med korsryggen eller denna blåa tror jag att jag är de starkaste kandidaterna just nu. Men det är svårt!!


Kommentarer
Anonym

den blåa!!!

2011-08-15 @ 20:38:00
C

Sv: tack för kommentaren om håret! =) Jag hade kört på den blåa klänningen. Sanslöst fin! Kram Claudia :)

2011-08-16 @ 10:19:14
URL: http://ciccela.blogg.se/
Emmy

Båda är eg lika fina, men tycker nog den blå!! :)

2011-08-16 @ 11:11:09
sandri

blåblåblå. LÄTT DEN BLÅ. även om du är "den rosa tjejen" röstar jag på den blå. med det bums!

2011-08-23 @ 02:32:38
URL: http://kiisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0