Onsdag

Mitt lilla nyårslöfte är att börja träna ordentligt igen och igår var det då dags. Började med 1,5 timme på isen som inte gick sådär super bra men då kan det ju bara bli bättre ellerhur? Efter det var det 1 timmes fys som var väldigt roligt även om det var jobbigt. Idag har jag träningsverk i HELA kroppen. Det känndes jobbigt att ta mig upp ur sängen och gå till soffan. Vill inte röra mig en meter mer än nödvändigt idag men i eftermiddag är det träning igen.
 
Jag har ingen skola idag men måste försöka få tag på lite böcker. Tänkte beställa på Adlibris men de hade alldeles för lång leveranstid på några av böckerna så nu ska jag se om jag kan hitta dem på blocket. 
Köpte en ny skolväska häromdagen som jag tänkte visa sen med, men nu frukost!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0