Denna eviga kyla

Godmorgon torsdag, när jag vaknat och tittat ut genom fönstret ville jag bara gå och lägga mig igen. Alldeles vitt ute på gården, jag som trodde att våren skulle komma nu snart. Solen visar sig i alla fall och det är ju inte helt fel. Annars då, jag sitter i soffan och tittar på konståknings VM som visades i natt och har just ätit lite frukost. Blev vanlijyogurt med lite kardemumma på (jag älskar kardemumma!!) och varma bär. Mycket mumsigt.
 
 
Snart ska jag iväg till skolan på en workshop och sen eventuellt köpa en ny cykel. Min blev ju stulen precis innan jul. Får se om det blir idag eller imorgon, hade velat träna och sen måste jag plugga. Ha en härlig torsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0