Ny spännande vecka

Har nyss ätit en helt fantastiskt god söndagsmiddag som mamma lagat till oss, porterstek, sås, potatis, ärtor gelé. Allt som tillhör en riktig söndagsmiddag.
Vi kom hem från Sälen igår kväll och efter en riktigt härlig vecka med massor av frisk luft var det helt underbart att få sova i sin egna säng. Var helt slut igår så jag somnade redan kl 22 och fick sova till 9. 11 välbehövliga timmars sömn innan en söndag på jobb.  
 
Imorgon är det en ny spännande dag då jag ska börja skolan. Känns lite pirrigt just nu det är ju trots allt nästan fyra år sedan jag gick i skolan sist.  Men det går säkert bra, ska bara försöka hitta rätt sal och allt sådant. Efter jobb åkte jag och köpte lite nödvändigheter till skolan. Det enda jag saknar nu är en bra väska att få plats med allt i. Får ge mig ut på jakt imorgon kanske. Missar ju inte ett tillfälle att få köpa en ny väska.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0