Jag klarade det!

Så idag var det då dags för att springa iform loppet i pildamsparken. Jag var väldigt nervös inför detta, då jag för det första tycker det är ganska tråkigt att springa och för det andra aldrig sprungit 5km innan. (vilken man kan tycka att jag borde övat på.)

Mitt mål var att springa hela rundan utan att stanna, vilket jag klarade! Var grymt nöjd när jag tog mig i mål.

Det kändes förvånansvärt bra när jag sprang och det var inte alls så jobbigt som jag hade trott. Det var till och med riktigt skönt, har aldrig upplevt det tidigare när jag joggat. Jag tog mig runt på 32 minuter vilket jag är nöjd med. Kan absolut tänka mig att göra om det nästa år, härlig stämning och tog mig igenom dagen med härliga kolleger från Burlöv :)

Efteråt åt vi en god picknick i parken!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0