Mysteriet på Greveholm

Hej hej :)

Idag är det riktigt ruskigt väder ute vilket gör det extra mysigt att krypa upp i soffan. Har varit en liten sväng med Emmy på Emporia idag och letat efter någonting att ha på mig på bröllopet i december men det var inte så lätt som jag hoppats på.
Hittade en jätte fin vinröd klänning som var kortare fram och längre bra, men den satt tyvärr inte så fint som jag hade hopats på.

Köpte i alla fall med mig ett te hem som hette Bahamas, fruktig och riktigt god smak. Sitter nu i soffan med tända ljus och tittar på Mysteriet på Greveholm. Enligt mig den bästa julkalendern någonsin! Åh, Blev väldigt sugen på lusse bullar nu! Men får vänta någon vecka till innan jag bakar det :)

Bahamas var fantastiskt vackert, vill gärna åka dit igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0