8,59min

Hej!

Idag har jag jobbat 11-17 det var riktigt kul, tiden gick fort och det var lagom med folk hela tiden. När jag var på jobb funderade jag på om jag ska ta mig ut och springa när jag slutat. Men det brukar resultera i att det inte blir av eftersom när jag väl är hemma och har satt mig ner kommer jag inte upp igen typ.

Men gjorde en liten deal med mig själv att om jag är duktigt och springer en runda och försöker förbättra min kondis som just nu är i botten så blir min belöning en fet godispåse med underbart SVENSKT godis :)
Och jag gjorde det, 2,11km på 8,59 min jag är grymt nöjd!!!

Så nu blir det middag sen en prommenad till Hemmakväll.



Ha en fin söndagskväll.


Kommentarer
moni

Sv; Jodå, livet rullar på!



Hehe, ja!



Kram

2012-06-18 @ 17:55:31
URL: http://mmonis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0