Trettonafton

I torsdags förra veckan firade vi trettonafton hemma hos Rickies föräldrar med hela tjocka släkten. De har en väldigt stor släkt. Men det var god mat och trevliga människor i vanlig ordning. Det var även lite pyssel med frågesport, gåter och liknande det gick dock inte alls bra för mig och Kornell..

Lite senare under kvällen blev det dans i form av spel till Playstation. Fantastiskt roligt, fungerar likadand som just dance som är till Wii vilket vi har hemma men måste säga att det var mycket bättre låtar till playstationet. Så väl gamla som unga dansade i vardagsrummmet men alldra bäst var nog ändå Wiola och Flemming (Rickies mormor o morfar) när de dansade till Makarena.


Härligt med dans




Rickie dansade mest av alla...


Själv så vann jag över honom ;)

Nu ska jag ta mig till jobb ha en toppen dag!
PUSS




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0