Satureday love

God morgon!

Vaknade för ett ganska så bra tag sedan men orkade ubre riktigt ta mig upp ur sängen. Nu har jag äntligen tagit steget och sitter och äter lite frukost. Ska snart göra mig iordning så ska jag och mamma åka till IKEA och köpa en gardinstång till mig så att jag kan få upp mina gardiner i vardagsrummet som fortfarande ligger i en låda, och där gör de ju ingen nytta.

Efter ikea kommer Emmy hit hoppas jag :)

Ikväll ska jag eventuellt träffa mikaela så får vi se om det blir med eller utan min favorit bebis, längesedan jag träffade henne så det ska bli mysigt!

Nu får jag nog ta och snabba på om inte hela dagen ska gå, varför går den lediga helgen så himla fort?



Åh vad jag vill ha sommar, varma kvällar, soliga dagar och massa härliga stunder med vännerna.





Kommentarer
Lisbom

Åh tack! :D

2012-01-21 @ 11:27:59
URL: http://lisbom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0