Lunch

Hej!
Denna helgen är det min jobb helg och tyvärr är här inte så mycket folk som vi hoppats på men har blivit lite bättre nu framåt eftermiddagen så hoppas att det fortsätter så!

Sitter just nu och äter lite lunch, alltid lika skönt att få sätta sig ner när man stått upp ett par timmar.

Efter jobb ska jag och hjärtat ut och äta, tror det blir sir tobys där man kan äta något fondue liknande, man steker sitt eget kött. Sen blir det bio :) En riktig mys lördag helt enkelt!

En liten bild från förra lördagen då jag var på tjejmiddag med temat glitter och glamour!



Kommentarer
C

sv: tack så mycket! min syster som fotograferat lite till ett projekt :)!

2012-01-14 @ 16:38:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0