Första September

Gu va tiden går fort! Redan September!

Det har varit mycket jobb på senaste tiden så det har inte hänt så jätte mycket spännande i mitt liv. Men har en ledig helg framför mig och det ska bli så skönt. Imorgon ska jag och Rickie till Tango palatset för att titta på en show som fina Kimberly medverjar i, ska bli super kul! Gillar att gå och kolla på dans men är ju inte så ofta man gör det dock.
På lördag ska vi åka till Danmark för att gå på öl festival. Jag är inget big fan av öl egentligen men har hört mig för och dem serverar cider med!! Så det blir nog super kul!
Ska försöka komma ihåg att ta med kameran.



Ikväll har vi ätit god tacos så nu när jag är mätt och belåten tänker jag kolla nåt avsnitt av Pretty little liars! Är helt fast i den serien och den är så himla bra! Grymt spännande. Se den!

Kram ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0