Lördag

Godmorgon! Igår fick vi i stort sätt allting flyttat från den gamla till den nya lägenheten. Bara matbordet och stolarna som är kvar tror jag.
Det var full rulle hela dagen, vi hade ett väldigt stort släp så våra drygt 30 kartonger plus lite till fick allt plats.

Blev en runda till Lutz för att köpa soffbord, och en runda till IKEA för sängstomme och soffa. Sängstommen hade tydligen över 200 delar sa Rickie när han räknat efter, det tog tid att bygga ihop den men så fin den blev.

Soffan gick det sådär med, vi lyckades få med oss fel klädsel hem plus att där inte var någon beskrivning så det lär ju bli minst en runda till IKEA idag i alla fall. Dock inte mig emot.

Nu ska jag väcka min man sillfrukost hos Fam Hagel kl 10 :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0