Fullt upp

Känner att jag har varit väldigt effektiv de senaste dagarna, ringt o pratat med banken, avslutat o startat nytt elavtal o en massa andra samtal som är nödvändiga när det nu närmar sig moving day! Var ledig igår så fick gjort de mesta då.
Packningen är i full gång och just nu har vi typ lådor och saker ÖVERALLT! Vi har mycket mer att packa än vad jag trott från början men det blir nog bra. Mammi har hjälpt mig med en hel del :)

Har till och med hunnit med att träna, igår blev det först isträning på morgonen och sen gymmet efter jobb. Idag blev det gymmet efter jobb och imorgon med hoppas jag. Men då med sällskap av Hanna så det blir roligare :)

Nu ska jag fortsätta att vara duktig o packa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0