Skärpning

Jag blir så irriterad! För att göra en lång historia kort, skulle slutat 18 och träffat fina Emmy. Men eftersom vissa inte har alla hönsen hemma blev det en lång dag! Och ingen Emmy..

Tack för att jag fick få ur mig lite ilska! För övrigt har det faktiskt varit en väldigt bra dag på jobb de övriga är underbara som få! Kan inte få finare arbetskamrater J

Regnet öser ner utanför, jag tycker det är jätte mysigt att sitta inne och höra regnet slå mot fönstret.

Nej nu ska jag nog ta och laga lite pankakor till middag, Rickie kommer dessutom snart hem!

Ja det får bli pankisar till middag ikväll



Precis när jag skulle börja med min mat kom rickie hem med kebab :) Gillar att slippa laga mat!


                                      Han är för fin!



Kommentarer
Emmy

Jag säger bara SÖNDAG!!!!! wiiee :)

2011-05-04 @ 16:40:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0