Säger bara ULLARED

NU är jag hemma efter en lång men fantastiskt rolig dag i Ullared. Det var första gången jag var där och där finns verkligen ALLT! Har handlat hur mycket som helst kanske lite för mycket? Men säger som så att jag fyller snart år och kände för att ge mig själv och mitt hem en massa fint!

Blev en hel del kläder, ett par lampor, brödrost, hårfön, tvättmedel m.m listan kan göras oändlig, nästan.

Saken med ett ställe som Ullared är att man gärna köper saker för att det kan vara bra att ha i framtiden, som Emy som ville ha ett tennisrack för att hon tänkte börja spela tennis...

Vi tjejer hade i alla fall en fantastisk dag och åt en god lunch buffe med sushi.

Lägger upp bilder imorgon på mina "fynd" eller ja jag tycker att det var det, plånboken och Rickie håller nog inte direkt med mig, men men.



Bilev var lagom full på vägen hem och lilla jag lyckades få ihop sex stycken påsar!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0