Yesterday

Igår onsdag var en så mysig dag, Cathrine har kommit till Malmö så igår morse åt vi en super god och mysig frukost på systrar och bröder. Sen blev det en kort promenad i solskenet genom stan innan vi gick till konserthuset så jag kunde ta bussen till jobb.

Det är så mysigt att ha henne i Malmö och inte bara prata i telefon imorgon blir det vin och massa prat efter jobb!


Tog en jätte fin bild i solen igår men kameran och datorn vill ikke
sammarbeta så här kommer en från midsommar istället.

Nu har jag och Rickie precis provat en dunder kur mot förkylningar och sjukdom enligt min chef. TE med rom i. Nu hadde vi ingen rom hemma så vi provade med vodka inte super gott men tydligen ska man svettas ut alla bakteier när man sover. Vi får hoppas att det stämmer och att vi blir friska. Mannen har dock en fruktansvärd hosta så får väl se om det kanske kan hjälpa mot det med.

Natti Natti <3



Kommentarer
Sasha

Så mysigt det ser ut :)

2011-03-17 @ 22:53:02
URL: http://sashas.se
Sahari

Hej hej :)

Jag tänkte säga att jag har ett jätte bra SPECIALERBJUDANDE på min blogg just nu där man kan få ett set med massa makeup-borstar (rouge- puder- och foundationborstar med fodral) plus en JÄTTE BRA mascara som gör så att ögonfransarna ser JÄTTE böjda och långa ut, precis som lösögonfransar, helt gratis. Jag har även lagt upp en bild där jag har maskarna på mig. Kika gärna in om du är intresserad.

Ha en bra dag :)

2011-03-18 @ 00:45:13
URL: http://sahari.se
Sasha

sv; Helt sjuk reklam liksom, vem planerar att vara otrogen

2011-03-18 @ 09:07:53
URL: http://sashas.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0