Plocke pinn

Till middag ikväll blev det en god spagetti och köttfärssås, men när jag bad Rickie lägga i pastan i vattnet lyckades han med det jag själv gjort en gång innan. Nämligen tappa all pasta på golvet. Såg ut som om vi tänkt spela plockepinn.




Riktig pasta katastrof.

Jag har fortfarande inte börjat packa, fastnade framför NCIS som är min absoluta favorit kriminal serie (När det kommer till filmer är det Beck) Egentligen är CIS mycket bättre på ett sätt men har sett NCIS så länge så dom karaktärerna känns hemtrevliga på nåt underligt vis. Antagligen ingen som förstår vad jag menar, men men.

Rickie har tagit ut högtalarna till vardagsrummet i alla fall så att jag imorgon kan göra ett ryck och lyssna på musik samtidigt som jag packar innan det blir en sista dag på jobb innan semestern.

Nej lite till NCIS sen MÅSTE jag sova! Men avsnittet är snart slut.

Natti Natti <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0