Lång väntan

God morgon!

Känns som att jag har väntat i en evighet på att min onepiece ska komma, och ändå har den inte kommit än.. Men klickade in på en länk som fanns i ett av mailen där man kan spåra sitt paket. Innan har det inte stått något bara att det är skickat men nu när jag gick in för en liten stund sedan så stod det faktiskt location: Malmö. Tydligen har mitt lilla paket funnits här sen 05.11 imorse så nu väntar jag bara på att det ska komma ett litet sms.

Jag ska gå och jobba och direkt efter jobb åker jag hem till familjen hagel på 18års firande. Men Rickie slutar kl 16 så förhoppningsvis hämtar han mitt paket. Om bara smset kan komma...

Helt vit himmel och ingen sol idag.. Nu ska jag fixa lite mackor till frukost (börjar dock bli dax att fylla på det något tomma kylskåpet) och en god kopp te. Fick ett jätte gott te av Emmy när jag flyttade in så det blir en stor kopp av det.


Längtar så tills jag kan mysa runt i denna.

Ha en fin dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0