It´s over

Hade en perfekt måndags kväll igår, jag lagade hemma gjord pizza som blev jätte god om jag får säga det själv. Men även Alex och Rickie sa att den var god så helt fel kan det inte ha varit. Köpte dock färdig deg sen var det bara att slänga på lite tomatsås ost, paprika, champinjoner och salami.

 Henke, Anton och Kimberly kom hit senare på kvällen vi såg på film och åt godig det blev little Fockers och den var helt okej tyckte jag. Har sett släkten är värst men inte familjen är värre så det ska jag nog ta och göra :)

Såg det sista vänner avsnittet igår och gu vad bra det var jag satt som klistrad framför tvn och Rickie lika så. Måste erkänna att där var ett par stunder där det kom både en och två tårar. Känns himla tråkigt att det är slut nu, vad ska jag nu titta på var kväll innan jag somnar?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0