Dålig start..

Vaknade imorse av att mamma ringde och frågade om det inte var idag jag skulle till tandläkaren jag svarade nej det är den 17 april sa hejdå och somnade om. efter kanske 15 min ringde telefonen igen denna gången var det tandläkaren som undrade om jag va på väg till dem. Jag förklarade att jag måste tagit fel på tiden sisådär en månade kastade mig upp ur sängen in i bilen och raka vägen till tandläkaren. Hade tur med att personen som skulle kommit efter mig lämnat återbud så de hade gott om tid för lilla mig.

Nu sitter jag i sängen igen brevid en snarkandes dunder förkyld pojkvänn, bedövad i munnen är jag dessutom. Får egentligen inte äta förens bedövningen släpt men eftersom jag inte hade tid att äta innan tandläkarn tänker jag fuska och laga pankakor. Ska äta jätte försigtigt så jag inte biter mig i tungan. Sen blir det jobb!

Häromdagen bestälde jag mig en One piece och jag kan inte vänta tills den kommer hem till mig så bli såå mysigt!
Denna blev det


Ha en fin dag <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0