18 and life

Detta har varit en underbar vecka med en massa härlig sol! Tisdags kvällen bjöd på en super mysig kväll med Emmy, riktig tjejkväll. Vi tittade på Sex and the city åt B&J och grönsaker med dipp. En perfekt kväll helt enkelt.

Igår i vanlig onsdags ordning blev det middag hos Rickies föräldrar också tittade vi på sveriges mästerkock. Blev även en mysig fika med Alex och Linn igår :)

Idag fyller Rickies syster 18 år! Grattis, grattis! Så vi var där hemma 06.30 för att sjunga. Nu på kvällen ska vi ut och äta, tror hon ville äta fondue och det har jag INGENTING emot. Har även varit hos frisören i morse och klipt och färgat håret. Har färgat det lite ljusbrunt och är super nöjd. Kommer en bild sen!

Nu ska jag rota igenom garderoben och se om jag kan hitta något att ta på mig.


PUSS & KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0