The living thigs

Jag tycker väldigt synd om dem stackars blommorna som tvingas bo hemma hos mig. Dem får vatten men väldigt sällan det är nog till och med så illa att jag kan räkna på en hand hur många gånger jag vattnat dem sedan jag flyttade hit vilket var i mitten av oktober.. Tur för dom så har mamma varit här ett par gånger och matat dom. Men nu är dom så snus torra och ledsna att jag nog skulle kunna säga att dem är sten döda! Lovar att anstränga mig med nästa par blommor.

Rickie är hos tobbe ikväll så jag tänker fortsätta mysa i soffan med Vänner och godis jobb i morgon igen! Det går fint nu!


Kommentarer
L I J N A

allt bra`?:)

2011-02-26 @ 00:42:52
URL: http://angelijnas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0