Morgonstund



Den senaste tiden har jag dragit på mig en ovana med att sova för länge, går och lägger mig i tid på kvällen och börjar ju jobba relativt sent men har så svårt för att gå upp. Stället alltid klockan på ca 8 och är oftast ganka pigg då men kan inte förmå mig att gå upp ur sängen. Kan ligga kvar i både en och två timmar utan att sova. Tvn i sovrummet gör det i och för sig inte lättare att ta sig upp.

I vanligafall är det Rickie som går upp först och jag som ligger kvar och gosar med huvudkudden men eftersom han jobbar natt denna veckan är det ombytta roller hade så gärna velat ligga kvar och jag måste erkänna att han är ganska söt när han sover.

Har fått i mig en god frukost nu innan jobb och en hel del skratt framför vänner, tittar på första säsongen och alla är ju så unga och kläderna är ganska kul dem med! Nej något avsnit till hinner jag med innan jag ska köra till jobb.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0