Lost and found

Det har blivit ett himla bra avslut på mina lediga dagar, var ute och en god middag med mamma och sen åkte jag in till stan och tog en kvälls fika med Jossan och Jessica som jag har/tränar konståkning med. Det var ett bra tag sedan vi sågs vi tre men det är alltid lika kul när vi ses och munnarna går i ett har ju mycket att prata om när vi nu inte ses så ofta. Men nu har vi hittat varandra igen och förhopningsvis blir det inte lika länge tills nästa gång och då får vi få med Emmy med! Fika kan man ju inte göra för ofta!



Tråkigt nog har jag ingen bild på oss alla
får fixas nästa gång!

Nu blir det väl dagens drog av vänner innan sängen kallar. Har öppning på jobb imorgon så det blir till att gå upp i tid!

Ha en fortsatt skön torsdag.


Kommentarer
Anonym

yeah söta! :D

2011-02-25 @ 21:40:29
URL: http://lindshe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0