Dans, Vin & Vänskap



De tre perfekta orden för att beskriva min lördagskväll. Kvällen spenderades med Alex, god dricka och massa snacks. För att sen avsluta kvällen med dans på KB. Det blev en riktigt rolig kväll lite seg dagen efter men det var det lätt värt.

Det har varit ett underbart väder denna helgen och det känns extra skönt att jag är ledig just denna helgen brukar alltid ha otur med vädret på mina lediga dagar annars men inte den här gången!
Igår förmiddag åkte jag, pappa och vovven ner till Limhamnsfältet så att hon fick springa av sig ordentligt medans jag och pappsen fick oss en mysig promenad i det vackra vädret.

Nu ska jag ta mig hem till kära Emmy för att fika och mysa lite!



Kommentarer
Alex

åååh jag älskar dig

2011-02-20 @ 21:14:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0