11.02.28

Känns alltid bra att börja veckan med en ledig dag, jobbade visserligen hela helgen så tycker jag var värd lite ledighet. Det blev suchi till lunch med mamma vilket jag är galet förtjust med och sen har jag varit och tränat i två timmar, en  bra start på vecka.

Blev ju som sagt jobb hela helgen men det var en riktigt bra jobb helg jag och Maria kämpade och sålde sjukt bra! Blev även oplanerad middag hos Rickies föräldrar på lördagen, vi skulle bara dit för att hämta ett par saker sen hem och laga mat. Men eftersom dem frågade om vi ville äta där så why not, oartigt att tacka nej ju..
På kvällen skulle vi till hans kusin på lite fest där även hans syster följde med och tidsoptimist som jag är slutade det med att jag fick duscha och göra mig iordning hos dem. Som tur är har Lollo en väldigt stor garderob så det var bara att välja och vraka. Gillar hennes garderob MYCKET!

Himmelskt!
Blir ju inte allt för bra på bild..

Annars har det varit lugnt nu blir det sen middag och jobb imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0