Jul i dagarna tre

Ja nu var det et tag sedan jag skrev igen men det kommer bli bättring på det ska du se! Nu är julen "över" och det finns mer tid och lust över till datorn. Det blev i år julfirande i tre dagar. På lille jul bjöds det på middag hemma hos Rickies föräldrar, det blev sällskapsspel, kort och även en del julklappar mot kvällen. Att lyssna på Rickies mormor och morfar under en frågesport är fantastiskt underhållande. Lika envisa båda två att just dem har rätt.

Juafton spenderades först med en mysig morgon hemma med Rickie, sen blev det jul med pappa och mamma det var en sån perfekt mysig julafton och i vanlig ordning träffades de fina vännerna senare på kvällen. Familj och vänner precis så julen ska vara.

den tredje och sista "julaftonen" firades i Klågerup hos Rickies kusiner, jag är väldigt nöjd med årets jul. God mat, trevligt sällskap och en hel del julklappar ;) Men de tänkte jag visa lite senare. Fick nämligen bidrag till en ny kamera av mina fina föräldrar som jag passade på att köpa igår så ska absolut ta foto på våra klappar. Rickie och jag har varit snälla i år verkar det som.

So far är jag jätte nöjd med kameran Snäckan har fått agera fotomodell här hemma...





Hörs senare PUSS



Kommentarer
elfina

herrejösses vilken söt kisse.. ♥

2011-12-30 @ 23:28:19
URL: http://elfinas.blogg.se/
C

Men herregud vilken tuss! Är det eran kise? Så avundsjuk jag blev!! <3

2012-01-14 @ 16:39:57
URL: http://ciccela.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0