Christmas time

Hej du!

Har varit väldigt dålig uppdatering de senaste dagarna, min helg var fylld med en jobb, och lite mys med min man och vänner. Igår var min sista lediga dag innan jul och hade hur mycket som helst att göra men kändes inte som jag fick hälften. Det viktigaste blev gjort i alla fall och det var julklapps shoppingen. När Rickie slutat jobba åkte vi till Entré och fick köpt alla klappar vi skulle så himla skönt! Så nu får vi hoppas att de uppskattas.

Själv hittade jag en fantastiskt fin jacka inne på Mango som jag hoppas att jag ska få av tomten. För jag har varit väldigt snäll i år.

Nu ska jag snart åka och jobba och när jag kommer hem ska vi försöka få in de sista sakerna på sina platser, det är inte lätt att hitta rätt plats till allt.. Kanske till och med får upp en tavla i köket vem vet.




Här har vi den! Vill dock ha den i en beige färg, den var jätte mysig och så himla snygg på.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0