Älskade onsdagar!

Det blev ingen promenad hem från Svågertorp igår, istället blev det en tur ut till bokskogen där jag och Emy powewalkade 7km och jag sprang upp för en del av backarna. Det var riktigt skönt och himla fint i skogen.

Efter promenaden åkte vi en sväng till Aq va kul för lite simning men framförallt bubbelpoolen och bastun. Det var så himla mysigt att bara sitta där och slappna av och ta det lugnt.

Efter min hurtiga dag blev det i vanlig ordning en god middag hos Rickies föräldrar följt av underbara Grey's. Vilket fantastiskt bra avsnitt spännande och allt! Varken jag eller Ann-Charlotte vet hur vi ska kunna hålla oss tills nästa avsnitt kommer NÄSTA ÅR?!?! Känns inte alls bra det här.

Nu ska jag försöka bestämma mig om jag ska ta mig till gymmet eller bara ut och springa.. Men sängen är ju så skön!

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0