Smak av sommar

Hallå! Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här senast det är ju helt sjukt va tiden går fort. Dagarna bara flyger iväg och snart är det maj månad.

Jag hade en jätte bra påsk helg även om jag jobbade i stort sett hela helgen. Men annandagen var jag ledig så dagen fick börja med att vi tog oss ner till stranden för att äta årets första mjukglass och gu så gott det var. Riktig smak av sommar. Efter glass och mys i solen begav vi oss mot Lomma där påsken skulle firas hos Rickies kusiner. Solen värmde super skönt och det bjöds på goda hemmalagade sellar.

Dagens höjdpunkt var den årliga kubb matchen, killarna mot tjejerna. Det var tredje året i år som jag firade påsk i Lomma och självklart vann vi tjejer även detta året! Två av tre matche så vi är helt enkelt bäst.




Så gott



Hela Rickies ansikte fick smaka

Nu ska jag lägga mig och försöka sova. Sjukt tidigt jag vet, men ska
upp tidigt imorgon för personalmöte och sedan en hel dags jobb.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0