Slit

Jag är helt slut.

Det har varit en väldigt jobbig arbetsdag ida. Vi har gjort om istort sätt hela butiken för imorgon kommer alla butikschefer i regionen för att kolla på vår nu fina butik. Tyvärr fick vi skyltarna och hur det ska se ut väldigt sent så vi har verkligen jobbat hårt idag. Alla var vi lika trötta när vi gick hem. Men det blev fint tillslut och det är jätte skönt att äntligen vara hemma. Nu ska jag äta sen mysa i soffan tror jag.

Imorgon har jag öppning så det blir ingen sovmorgon som jag skulle haft. Ska äntligen träna imorgon med vet inte när det va jag va på isen sist. Har jobbat en massa sen varit lite skuj och sen var jag ju och åkte skidor förra veckan. Nej nu kallar spisen på mig.


En bild från när vi va ute i Sälen. Jätte lyckad kväll och jag älskar
 den stickade klänningen som är från H&M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0