Min nya PT

Hallå!

Är väldigt nöjd idag, var en bra dag på jobb ingen av oss var sådär super effektiva men fick gjort allt som skulle göras och kul hade vi! Vi hade en mysig dag på jobb vi tjejer och åt dessutom min lunch ute i solen.

Efter jobb bestämde jag mig för att följa med Hanna till bultofta för att springa, har så dålig själv diciplin så det kändes riktigt bra när jag bestämde mig för att följa med henne.

Hon var himla bra på att peppa mig och tydligen fick jag henne att springa snabbare än vanligt så vi verkar funka väldigt bra ihop. Blev först en löp runda på 3km som tog oss 15min om det är bra vet jag icke. Sen sprang vi upp för en sjukt brant trappa 5ggr. Det roliga med Bultofta är att där är jätte fint att springa och som ett litet mini "gym" i trä så vi lyfte en tung enligt mig trä stock och tränade armarna. och gjorde sit ups på eb bänk liknande grej.

Känndes himla bra efteråt, nu ska vi bara få i hop våra jobb tider så att vi kan få lite rutin på detta. Men Hanna är
absolut min nya pt! Och arbetskamrat så kul!




Konståkning är den roligaste träningen, tyvärr väldigt svårt att få i hop med
allt jobb!

Twilight går på tv så den ska jag titta på, kommer somna tidigt ikväll. Jobb i
morgon igen!


Kommentarer
Hanna

Du är för söt vännen!!!

2011-08-18 @ 11:06:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0