Världsförälder

Idag känner jag att jag har börjat min dag på ett fantastiskt sätt! Jag har anmält mig och Rickie till att bli världsföräldrar. Situationen i Afrika blir bara värre, miljontals människor framförallt barn riskerar att dö. Inga barn ska behöva dö och absolut inte av svält vi har det så bra här i Sverige går ut i köket och kan dricka hur mycket rent vatten vi vill. Just nu vet jag inte varför jag inte blivit världsförälder förens nu? Vi kommer skänka 100kr var i månaden, när man tänker efter är det inte mycket pengar. Vill du inte ge pengar varje månad kan du  skicka ett sms och skänka 50 kr.

Vill du bli världsförälder? Gå in på unicef.se och anmäl dig.

Eller, SMS:a LIV till 72 900 och skänk 50 kr via UNICEF. Det räcker till 13 påsar nötkräm mot undernäring eller 29 påsar vätskeersättning. Tre påsar nötkräm om dagen kan vara allt som krävs för att rädda livet på ett undernärt barn.



Dem behöver all hjälp dem kan få, hjälp till du också! ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0